Nikdo z nás lidí se neobejde bez peněz. A tak se obvykle rozhodneme pustit se do nějaké práce, která nám zajistí žádoucí příjem. Někdy se necháváme u někoho zaměstnat, a někdy se také pouštíme do svého vlastního soukromého podnikání, a pokud podnikáme, pak tak někdy činíme v našem reálném světě a někdy pro změnu na internetu.
Každá ze zmíněných variant nám dává naději, že uspějeme. Ovšem zatímco zaměstnanci mají vše víceméně jasné a jisté, v soukromém podnikání tomu tak není. Soukromníci si sice někdy vydělají dost a někdy dokonce víc než dost, ale je i nemálo situací, v nichž si na sebe tito nevydělají. A někdy by vysloveně měli třít bídu s nouzí nebo zbankrotovat. Což ale samozřejmě nikdo takový nechce.
Představme si třeba podnikatele na internetu. Ten má svůj web, na tomto své nabídky a obchodní podmínky. Dalo by se předpokládat, že vzhledem k jeho dostupnosti pro internetovou veřejnost nebude problém sehnat i zákazníky, jenže on to problém je. A to mimo jiné i proto, že spousta lidí jeho web mezi dalšími nabídkami nenajde.
A co se dá dělat pro to, aby byl web pro internetovou veřejnost k nalezení a těšil se tím pádem dostatečné návštěvnosti, která je prvním předpokladem pro dosahování tak potřebných zisků? Pochopitelně se dá takový podnikatelský web optimalizovat pro internetové vyhledávače.
Zejména v případě, že se využije nabídka profesionálů na optimalizaci, je jisté, že si web polepší v internetových vyhledávačích. A čím lepší pozici tu má, tím spíše ho veřejnost najde a zavítá na něj.
Pokud si podnikatel vybírá, kdo pro něj bude provádět SEO – agentura nebo on sám či jiný laik – měl by vsadit výhradně na profesionály. Jistě, ti mají své ceny SEO, ti nepracují zadarmo, jenže na druhou stranu zaručují určité výsledky. A jistota je tu jistota. Nad tu při vydělávání peněz není.